İPEKYOLU

Trabzonspor, evinde yenilmeyen tek takım oldu

Spor Toto Süper Lig'i şampiyon olarak tamamlayan Trabzonspor, evinde oynadığı maçlarda sezonu yenilgisiz olarak kapatan tek takım oldu.

Abone Ol

2022-05-17 01:04:40 | Son Güncelleme : 2026-05-24 21:06:43

Trabzonspor, evinde yenilmeyen tek takım oldu

Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında son iç saha maçını sahasının müsabakaya oynamaya elverişli olmamasından dolayı İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda oynayan Trabzonspor, rakibini 2-1 mağlup ederek bu sezon evinde oynadığı maçlarda yenilmeyen tek takım oldu. Karadeniz ekibi, 19 maçta 12 galibiyet, 7 beraberlik ile 43 puan elde etti. Bordo-mavililer attığı 36 gole karşılık ise kalesinde 15 gol gördü.

  • Etiketler : SPOR FUTBOL TRABZONSPOR
  • YORUM YAP
    Yorumlar (0)

    Bu habere ilk yorum yapan sen ol.

    ÖNERİLENLER